Zkuste si představit, že se za vás postaráme o vaše zboží

O jeho uskladnění, o veškerou administrativu od objednávek přes expedici k zákazníkovi, včetně vratek a reklamací.

  • Příjem a uskladnění vašeho zboží – vaše zboží je na základě domluvených podmínek převezeno a uskladněno v našich skladech. Umíme též hlídat celkový stav skladu a trvale jej držet na vámi stanovených kusových hodnotách.
  • Zpracování objednávek až po expedici k zákazníkovi – na základě vámi zaslané objednávky zboží kompletujeme, značíme, (za)balíme a expedujeme k vašemu zákazníkovi. Všechny procesy jsou pečlivě kontrolovány, každá zásilka je evidována a podrobně sledována až pdo okamžiku předání zákazníkovi.
  • Příjem vratek a reklamací – odpadnou vám starosti s přijímáním vratek a reklamací. Vše uděláme za vás.
  • Včasné doručení zásilky zákazníkovi – jestliže nám zašlete svoji objednávku do 12 hodin,  ještě tentýž den zboží odchází. Konečnému zákazníkovi je pak dodáno následující den. Tedy jeden den objednáte, druhý den dodáme.
  • Evidence zboží, propojení s e-shopem – vaše zboží je evidováno pomocí EAN kódů. Umíme zajistit propojení vašeho e-shopu s naším systémem a vy tak máte možnost nepřetržité kontroly nad vaším skladem a stavem objednávek.
  • Úspora vašeho času a peněz – díky spolupráci s námi ušetříte svůj čas, který můžete využít k rozvoji svého obchodu. Zkrátka vy vymýšlejte, sněte a budujte, my za vás převezmeme rutinu. Ušetřený čas, dříve strávený balením zboží a jednáním s dopravci, využijte kreativně.
  • Starosti se zaměstnanci při sezónním nárůstu objednávek – ušetříme vám starosti se zaměstnáváním sezónních zaměstnanců, což je vyýznamný problém dnešní doby. Je téměř nemožné sehnat kvalitní zaměstnance na dobu určitou. My tyto starosti převezmeme za vás a sezónnost vašeho obchodu bez potíží vykryjeme.