Jak funguje fulfillment Vaše sklady?

Logistické a skladovací služby pro váš e-shop

Zahájení spolupráce

Propojení a nastavení vašeho e-shopu a skladu

Propojíme váš e-shop s našim skladovým systémem.

Nastavíme automatické procesy a stahování objednávek.

Chci nabídku
Sklad nastavíme za vás. Zdarma!

Společně jsme odeslali již 0 zásilek

Dnes jsme zabalili již 0 zásilek

Správa vašeho skladu

Přístup odkudkoliv a kdykoliv

Mějte kontrolu nad stavem svých objednávek a dokonalý přehled nad skladem.

Aktuální stav zboží i objednávek uvidíte vždy online v administrátorském rozhraní MŮJ SKLAD.

Chci nabídku
Přístup máte neomezeně
Dodavatel
Skladování
Evidence
Vychystání
Zákazník

Procesy fulfillmentu a našeho klientského prostředí

Prvotní nastavení automatického přenosu dat

  • Propojením systému propadají na sklad pouze objednávky, které jsou uhrazené.

Prvotní naskladnění

  • Asistujeme s převozem zboží, či přímo přijímáme zboží od dodavatele. Prvotně se vytvářejí karty zboží u nás v systému, poté se provádí příjem zboží dle EAN kódu, následuje přiřazení pozic.

Expedice objednávek

  • Naši klienti se naplno mohou věnovat marketingu a ekonomice svého e-shopu, automaticky k nám propadávají pouze zaplacené objednávky a my zboží vychystáváme dle pozic s kontrolou EAN kódu.

Trasování s proklikem na dopravce

  • Přiřadíme štítek dopravce. V našem klientském účtu je pak zaznamenán stav všech zásilek. Jsme schopni informovat o každém kroku od stavu zboží až po doručení zásilky zákazníkovi.

Nedoručené zásilky

  • Nedoručené zásilky dopravcem se vracejí zpět na sklad, prochází kontrolou, evidencí a nepoškozené zboží se vrací na sklad. I tuto evidenci mohou sledovat naši klienti ve svém klientském účtu ihned po zaevidování.

Reklamované zboží

  • Poskytujeme klientům kontrolu zboží a evidenci poškozeného zboží. Klienti na svém účtu mohou také online sledovat veškeré zamítnuté zboží.

Komunikace s e-shopem, změny v objednávkách

  • Úprava objednávky ze strany klienta je možná do doby, než objednávka získá trasovací číslo. Trasovací číslo značí ukončení a expedici objednávky. Celý proces si klient hlídá ve svém klientském účtu

Často kladené otázky

Postaráte se mi tedy o kompletní službu od skladování po doručení klientovi?

Ano, fulfillmentové logistické a skladové centrum Vaše sklady nabízí kompletní outsourcing logistiky pro své klienty, jejich zboží a e-shopy. Vy objednáváte zboží u dodavatelů. O jakýkoli další pohyb a logistiku se už staráme my.

Cena fulfillmentu obsahuje i balení?

Kompletní položkový ceník skladovacích a logistických služeb vám zašleme na váš email, který prosím zadejte po vyplnění orientační kalkulačky zde. Kalkulačka vám ihned ukáže orientační cenu 1 zásilky včetně skladování, vychystání, zabalení a expedice.

Mohu mít vlastní požadavky na balení?

Ano, ke klientům přistupujeme individuálně. Rádi s vámi probereme možnosti balení.

Mám malý e-shop s několika málo zásilkami denně, je fulfillment služba i pro mě?

Ano, malým e-shopům pomáháme růst. Naše logistické a skladové služby vám ušetří čas, který vkládáte do balení a chození na pobočky dopravců. Navíc vám snížíme náklady na obalový materiál i dopravu. Službou fulfillmentu získáte více prostoru na svůj marketing a klientský servis a e-commerce logistiku můžete vypustit z hlavy.

Do jakých zemí zasíláte?

Našim klientům expedujeme zásilky nejen do ČR a zemí EU, ale také mimo ni.

Jak dlouho trvá celý proces přípravy po odesílání zásilky?

Klient, který svou objednávku na vašem e-shopu uhradí platební bránou do 12:00 h, může dostat svou zásilku již druhý den. Takto evidované objednávky do 12:00 h expedujeme ještě ten samý den.

Je mé zboží u vás pojištěné?

Vaše zboží je u nás v bezpečí. Zboží každého našeho klienta máme pojištěné.

Rozhoduje nějak skutečnost, že jste z Plzně a my ne?

Vůbec ne, staráme se o zboží klientů působících i mimo ČR. Zboží většiny klientů k nám do skladu přijíždí z různých koutů světa. Klientům nabízíme zdarma online klientský účet, kde si své zboží a objednávky mohou kontrolovat odkudkoli. Pro zahraniční klienty nabízíme klientský účet v angličtině.

Kde se evidují objednávky a sklad?

Veškerou agendu zajišťujeme ve vlastním systému, který ZDARMA propojíme s vaší e-shopovou platformou. Systém máme vytvořen tak, aby co nejvíce procesů bylo automatických. Klientům zajišťujeme kompletní servis a staráme se o pohyb zboží až do konečné fáze, kdy objednávku dopravce předá vašemu klientovi. Veškerý pohyb a skladová evidence je přehledně zaevidována v našem online systému, do kterého máte přístup přes webový portál Vaše sklady – MŮJ SKLAD. Ihned vidíte, kolik kusů zboží máte skladem, kolik zásilek čeká na zabalení, kolik bylo zabaleno nebo kde se konkrétní zásilka nachází. Náš systém jsme propojili přímo s dopravci, abychom klientům nabídli jedním kliknutím náhled na zásilku, která je na cestě.

Jaký je postup při vrácených zásilkách a reklamacích?

Veškeré vrácené zásilky projdou kontrolou a zaevidováním do systému Vaše sklady, způsob vyřízení je přehledně a ihned zapsán v klientském účtu MŮJ SKLAD. V případě, že je objednávka v pořádku, vracíme zboží zpět do oběhu prodejního skladu. V případě poškozeného zboží a znemožnění dalšího prodeje, zboží přesouváme do karantény a čekáme na vaše rozhodnutí, jak se zbožím dále postupovat. Vše máte pod svou kontrolou. Nastavení procesu upravujeme pro každého klienta dle jeho požadavku.

Jak kontrolujete zboží?

Standardně by veškeré zboží e-shopu mělo obsahovat EAN kód, dle kterého je kontrolován již při příjmu, inventuře, výdeji, tak i při vrácení zásilky zpět na sklad. Kontrola při každém procesu je prováděna pomocí čtečky. V případě, že vaše zboží nemá EAN kód, přistupujeme k němu individuálně a nastavujeme procesy přizpůsobené Vašemu zboží tak, abychom zachovali kvalitu našich služeb fulfillmentu.

Jste připraveni předat nám sklad?

Naši odborníci s vámi proberou vaše záměry, cíle a představy. Připraví vám nabídku na míru.